من و تنهایی
❤ρєѕαяє тαηнα❤
تا ابد دوست دارم تنها بهانه ی زندگی...

سرخی آتیش مال من 

                          آبی دریا مال تو 

                                      قلب شکسته واسه من 

                                                                   شادی دنیا واسه تو 

  یه عشق بی حاصل و خام

                          آرزونی چشمای تو 

                                       یه آسمون پر از صفا 

                                                                   قربونی نگاه تو 

 من قلب پاره پارمو 

                         هدیه میدم به نام تو 

                                         من شب پر ستارمو 

                                                                   رو می کنم برای تو 

اگه بگی برام بمیر 

                           من میمیرم برای تو 

                                          اگه بگی برو،میرم

                                                                    میرم فقط برای تو

          ولی بدون اگه برم 

                               عشق تو با من میمونه 

                                                             قلب سراسر عاشقم 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب:, | | MohammadReza |